Monday, May 11, 2009

CARA PESANAN DIBUAT

Cara Membuat Pesanan

- Bagi harga dan sebutan harga adalah dialu alukan untuk menghantar pesanan ke :-
norbadanita@yahoo.com

- Setelah menghantar pertanyaan di norbadanita@yahoo.com anda akan menerima pengesahan pesanan didalam format email , dimana pihak DLIA JANE COLLECTION akan memaklumkan berapa bayaran yang akan dikenakan .

- Perkara yang paling utama yang perlu ada didalam email tersebut adalah ,
1- nama penuh
2- Alamat Penghantaran
3- No Phone
4- Stok Yang Ingin Diorder

- Sistem Booking atau simpanan pesanan hanya boleh diguna pakai dalam tempoh sebulan , walaubagaimana pun pembayaran 50% adalah diperlukan bagi tujuan simpanan product tersebut .Dimana setiap akhir bulan setiap bulan adalah tarikh terakhir untuk membuat penyelesaian bagi baki yang diletak kan .

- Semua pembayaran deposit tidak akan dipulangkan kepada pembeli , jika pembeli gagal mematuhiu syarat penyimpanan barang selama tempoh yang telah dimaklumkan .

- Jika anada mempunyai masaalah sila hubungi terus atau sms kepada saya ditalian
017-3598971 untuk jawapan lebih detail .

- Apabila telah mendapat pengesahan bagi kos yang terbabit , sila nyatakan samada melalui ;
1- SMS - Nyatakan yang anda telah melakukan transaksi sejumlah RM?? , pihak DLIA JANE akan memaklumkan kepada anda sama ada telah terima pembayaran atau sebaliknya secepat yang mungkin - jawapan kesahihan ini akan mengambil masa diantara 10-15 min sahaja , jika ianya dilakukan semasa waktu pejabat yakni dari pukul 9.30am ke 5.30 pm .

Manakala jawapan sebelum atau sesedah waktu tersebut hanya akan dimaklumkan pada keesokan harinya .Jangan risau semua transaksi adalah tulus dan nyata , anda dinasihatkan unt menyimpan bukti pembayaran .( Jika ada masaalah yang timbul).

Penghantaran

- Semua penghantaran akan dibuat dalam tempoh 24 jam dari proses pembayaran dibuat dan penghantaran kesemuanya menggunakan khidmat penghantaran Bungkusan Laju SKYNET .

- Kos penghantaran adalah sepenuhnya ditanggung oleh pihak pembeli , dan kos penghantaran hanya akan dimaklumkan oleh pihak DLIA JANE COLLECTION setelah alamat penghantaran diperolehi .

- Tempoh penerimaan bagi penerima parcel adalah 24jam dari tempoh penghantaran dibuat atau palaing lewat 36jam . ( kawasan pendalaman mengambil masa 2 hari bekerja )

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.